2011 m. vasario 10 d., ketvirtadienis

Auskarai

Swarovskio kristalai , sidabrinės detalės. Ilgis 3,3cm. 3 000 016

Swarovskio kristalai,sidabrinės detalės, ilgis 3,5cm. 3 000 017

Swarovskio kristalai, sidabrinės detalės, ilgis 3cm.3 000 018
Čekiškas stiklas, aukso spalvos detalės, ilgis. 3 000 022

Swarovskio kristalai, juodo stiklo diskas, pajuodinto metalo užsegimas, ilgis 5,5cm. 3 000 019

















3 komentarai:

  1. Jūsų gamybos auskarai tikrai labai gražūs. Labai mėgstu papuošalus, o mano mėgstamiausi auskarai su deimantais, kuriuos gavau dovanų, nuo savo mylimo vyro, mane džiugina jau labai ilgą laiką. Tikiuosi per ateinantį savo gimtadienį vyras mane vėl maloniai nudžiugins.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kokie gražūs darbai! Norėčiau ir aš pasidalinti savo mylimiausiais https://dote.lt/auskarai/ , kuriuos derinu bet kokiai progai

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai stilingi dirbiniai! Iš kokio metalo darote auskariukus? Esu labai alergiška, tad galiu nešioti tik auksinius auskarus, kuriuos visada renkuosi čia https://ziedelis.lt/juvelyriniai-dirbiniai/auksiniai-auskarai/auskarai-su-deimantais/:)

    AtsakytiPanaikinti